top of page
FAQ
-
Kan ik een afbeelding, video of gif aan mijn vragen toevoegen?Ja. Om media toe te voegen moet je de volgende stappen volgen: Ga naar de instellingen van de app Klik op 'Vragen beheren' Maak of selecteer de vraag waar je media aan toe wilt voegen Bij het bewerken van je antwoord klik je op de video, afbeelding of het GIF-pictogram Voeg media vanuit je bibliotheek toe en klik op 'Opslaan'.
-
Kunnen we jullie winkel ook fysiek bezoeken?We hebben enkel een online winkel. U kan steeds terecht bij ons voor afhalingen na afspraak. Bent u op zoek naar iets specifiek dat nog niet op onze webshop staat, neem gerust contact met ons op, dan kijken we of we het kunnen bestellen.
-
Hoe voeg ik een nieuwe vraag en antwoord toe?Volg de volgende stappen om nieuwe veelgestelde vragen toe te voegen: Klik op de knop 'Vragen beheren' Klik vanaf het dashboard van je site op 'Vraag toevoegen' en voeg een nieuwe vraag en antwoord toe Elke nieuwe vraag moet aan een categorie worden toegewezen Klik vervolgens op 'Opslaan' en daarna op 'Publiceren'. Je kunt je vragen en antwoorden altijd aanpassen, de volgorde wijzigen en andere categorieën selecteren.
-
Wat is de gemiddelde levertijd?We proberen voor de meeste producten een levertijd te garanderen van 1 a 3 dagen. Indien dit niet mogelijk is, brengen we u zo snel mogelijk op de hoogte.
-
Hoe kan ik de titel bewerken of verwijderen?Je kunt de titel van de veelgestelde vragen aanpassen in de indelingen. Wanneer je de titel niet wilt weergeven, kun je deze eenvoudig uitschakelen onder 'Informatie'.
-
Is alle diepvriesvoer steeds op voorraad?Diepvriesvoer is meestal op bestelling . We hebben 2 grote diepvrieskisten. Kivo : bestelling voor zondagavond - levering op woensdag ( kivo hebben we altijd wel een beetje voorraad van verschillende smaken) Primal dogfood : levertijd 1 week - bestellingen moeten geplaatst zijn voor zaterdag voor de levering de week erna zaterdag kiezebrink : levertijd 1 a 3 dagen
-
Wat zijn veelgestelde vragen?Veelgestelde vragen kunnen gebruikt worden om snel algemene vragen te beantwoorden over je bedrijf, zoals 'Naar waar kunnen producten verzonden worden?', 'Wat zijn de openingstijden?', of 'Hoe kan ik een dienst boeken?'. Met veelgestelde vragen kunnen mensen op een eenvoudige manier op je site navigeren en de SEO van je site verbeteren.
bottom of page